4 Ekim 2011 Salı

kimse yok mu?





Bu ne saçma bir sorudur arkadaş, ayar oluyorum bi gün çıldırıp birini fena halde pataklıcak olursam inanın  tek sebebi bu soru olur.. Yani eğer  bi kapının arkasındaysanız ve  zile bastugınızda kimse açmıyorsa belki olzaman bu soruyu sorabilirsiniz ama yinede  saçma. Kapıyı açan biri yoksa kimse yok demektir net. Hadi bi magzaya girdiniz içerde kimseyi göremiyorsunuz o zaman kimse yok mu diye seslenebilirsiniz bu kabul edilebilir.


ama..


Dükkandayım içeri müşteri geliyor ve ben nerdeyse 32 dişimi göstererek gülümsüyor  ve hoş geldiniz diyorum. Buraya kadar herşey normal lakin aldıgım cevap suratımın aynı hızda düşmesine ve asabımın bozulmasına yetiyor 'kimse yok mu?'. Bu durumda sorulabilecek dünyanın en saçma sorusu. Geri zekalı şuan gözlerinin içine bakarak bu soruyu sordugun şey bostan korkulugumu? Hayır yani cevap olarak ne dememi bekliyorsun yada yok desem gidecekmisin?. Bazen hiç bir şey söylemiyorum bu soruya cevap olarak dik dik bakıyorum sadece, bostan korkuluığuyum ya ben kimsenin olmadıgını düşünüyorsan bi cevap almayıda beklemiyorsundur. Bazen de kendimi sakin tutmaya ve bıraz daha kibar olmaya çalışarak kime bakmıştınız diyorum. Desen ki ''hoşbulduk  ..... bayana bakmıştım bugün yok mu?'' inan başımın üstünde yerin var. Ama yok insan olmayan birinden böyle bir düşünceyi beklemek saçma olur. Tabii  herkez aynı değil çok şükür insan kalmayı başarabilmişlerimiz var haala. 


Eger bir gün bir mağzaya, dükkana, markete vs. gittiginizde aradığınız kişiyi bulamadığınızda sakın bu saçma soruyu sormayın. Lakin dünya küçük, o soruyu sordugunuz insan ben olabilirim ve sabrımın taşma noktasına denk gelebilirsiniz... O zaman yaşanıçakları emin olun düşünmek dahi istemezsiniz..


                                                                     saygılarr... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder